خبرهای داغ:
سردار مجیدی عنوان کرد

 افزایش میزان رضایتمندی جامعه و خانواده مددجویان از مرکز صیانت کوثر نهاوند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نتایج شیوه‌ درمان در مرکز صیانت بسیار مطلوب بوده و میزان رضایتمندی جامعه و خانواده مددجویان از روند درمانی و نتایج حاصله بالا رفته است.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۲۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در بازدید از مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند اظهار کرد: ما در این مرکز به دنبال رفع دغدغه مددجویان پس از ترخیص هستیم و در این زمینه پیگیر تسهیل اعطا وام اشتغالزایی به مددجویان هستیم .

وی افزود: در سفر اخیر دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر کشور به همدان مقرر شد با نظر مساعد ایشان پرژوه اجرای فاز دوم و افزایش ظرفیت پذیرش و درمان مرکز صیانت آغاز شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه نتایج شیوه‌ درمان در مرکز صیانت بسیار مطلوب بوده و میزان رضایتمندی جامعه و خانواده مددجویان از روند درمانی و نتایج حاصله بالا رفته است، گفت: در فاز دوم ظرفیت پذیرش این مرکز به دو برابر یعنی ۴۰۰ نفر خواهد رسید.

وی در دیدار با مددجویان نیز اظهار کرد: ما در تلاش هستیم که کارگاه‌های حرفه آموزی را در این مرکز افزایش و گسترش داده تا مددجویان با آمادگی بیشتری برای ادامه زندگی و کسب و کار به آغوش جامعه و خانواده برگردند.

 افزایش میزان رضایتمندی جامعه و خانواده مددجویان از مرکز صیانت کوثر نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار